Sommarkrysset 17 Juli

I lördags var jag och Nanna uppe i Stockholm och kollade på Sommarkrysset. Vi skyndade oss inte dit, trots det fick vi väldigt bra platser :) Vi satt på andra och tredje raden, Nanna satt bakom mig.
Egentligen var det inte så mycket som hände den dagen, men det var skoj ändå.
Det var rep under hela dagen. Vi snackade lite med Niclas, och även med Martin. Regnade gjorde det lite oxo, men det var bara droppar så man blev inte blöt :) Det var tur då jag och Nanna av någon anledning inte hade paraply med oss som vi alltid brukar ha..
Under genrepet fick jag en trevlig bänkkompis, Thomas Deutgen kom och satte sig brevid mig :) Han läste upp en ledtråd till ett av kryssen. Han gnussade med Gry och dansade med henne då Anne-Lie Rydé sjöng en dansbandslåt. Han och jag satt och snackade lite om dansbandskampen, men inte så mycket mer :)
Klart bäst under dagen var Rasmus Seebach! Sitter just nu och nördar hans låt Nattervan som han sjöng då :) Den är så bra, trots att jag inte fattar allt så är den bra :)
Synd var dock att vi var tvunga att dra innan direktsändningen :( Vi var tvunga att ta 8 tåget hem, då vi inte hade någon vuxen med oss :( men men sånt händer. Men annars hade vi kul, bättre kunde det dock ha vart.

Nu kommer några bilder, dock bara från genrepet och någon till på Rasmus Seebach tror jag ;)


Rasmus Seebach :) <3


Rasmus Seebach :)<3


Rasmus Seebach :)<3


Madcon :)


Madcon och Magnus Carlsson :)


Anne-Lie Rydé :)


Crucified Barbara :)


Fibes Oh Fibes!


Gry Forsell :)


Thomas och Gry :)


Jag och Thomas :)


Jag och Thomas :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

åh va kul! satt du bredvid honom i sändning oxå ? :D

2010-07-22 @ 22:21:55
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: Emma

Ne vi var tvunga att åka hem, annars hade jag kanske gjort det :)

2010-07-22 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0