Mkt som har hänt!

Ojojoj nu är det mycket som har hänt sedan sist. Borde verklgien bli bättre på och blogga, eller vad tycker ni?

Kan börja med att berätta att jag spelade match idag hemma mot Sala. Det kändes riktigt bra för mig och jag tror min fötter va lite överallt haha. Det var absolut en av de bästa matcher jag har spelat! :) Dock förlorade vi matchen med 18-14 :( Men man vinner inga matcher på bra försvar- och målvaktsspel, man måste producera framåt oxo! Men överlag va det en bra träningsmatch, för det va de det var - en träningsmatch där man ska träna på saker vi gjort på träningarna :)

Igår var Kevin Borg i Eskilstuna med julshowen I Juletid. Jag hade tyvärr inte biljetter till konserten, men jag tog då tillfället i akt och hängde lite utanför kyrkan och fotade lite till en skoluppgift. Dock regnade det och var VÄLDIGT kallt, så det var svårt o ta dom bilder jag ville :( Men jag stod kvar en stund, för vem vet, Kevin kanske ville kika ut ;)
Men efter en timme tänkte jag ge upp och gå till stationen, men efter de första stegen såg jag att en bil kommer inrullandes med texten I Juletid på. Hoppet tändes att Kevin kanske var med i bilen, så jag stannde. Efter en liten stund börjar det komma folk ut ur bilen, och går in i kyrkan. Tillslut kommer kommer Kevin ut ur bilen och säger hej när han ser mig :) Vi kramades och pratade lite innan han va tvungen att gå in, men innan han gick var jag tvungen och fråga om han könde igen mig. Till svar fick jag "Jaa, High School Musical :)". Jag blev riktigt lycklig, för det är ändå drygt 2ÅR sedan jag träffade honom.

Jag, Edvina och Ronjjah ska på The Voice Sverige i början av januari! Det ska bli riktigt kul. Som några kanske vet var Carola min barndomsidol, och hon medverkar i programnmet! :)

Vi fick en uppgift på foto att göra en dokumentär om något vi är intresserade av, efter många om och men valde jag handboll. Förra söndagen var jag och kollade på när Guif besegrade det schweiska laget Pfadi Winterthur och är nu vidare i EHF-cupen. Jag fick ett par hyfsade bilder och bestämde mig då att arbetet skulle handla om handboll :) Jag väntar nu på svar från Robin Hallberg som har ställt upp på att svara på ett par frågor till mitt arbete. Riktigt kul och schysst av han att ställa upp :D För er som inte vet vem Robin Hallberg är kan jag berätta att det är en av Guifs målvakter.
Guifs motståndare till nästa runda lottades i veckan, och Guif kommer få möta proffslaget Rhein-Neckar Löwen! Det kommer bli svåra matcher, men jag ser fram emot det då jag och Edvina redan bestämt att vi ska se den matchen live! :D

Vad ska jag mer skriva? Jag har säkert mer saker och berätta, men jag kommer bara inte på vad haha :)Äh, om jag kommer på något är det väl bara och slänga in ett inlägg till!? :)

Hoppas alla därute har det bra nu i kylan och aktar er för att halka och slå er illa, nu när det är så halt ute!


Kommentarer
Postat av: Edvina

Eeeeeemma! Ska vi inte se på handboll på onsdag?

2011-12-11 @ 15:30:47
URL: http://efhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0