Tredje gången gillt :D

Inlägget om allsången och Saade kommer inom kort :) Ronjjah åkte hem igår, så jag har inte hunnit med det än, men det kommer :D
Fick ett samtal för en stund sen som gjorde mig glad! Jag vet inte om ni sett det, men på tv4.se/sommarkrysset kan man varje vecka vinna gratis inträde, åkband och reserverade platser framför scenen till Sommarkrysset för två personer. Tredje gången gillt brukar det heta, och det gör de även denna gång ;) Jag har vart med i tävlingen varje vecka nu, tredje denna vecka och jag VANN :D Artisterna som kommer på lördag är Jedward, Brolle och Kikki Danielsson. Jag hade tänkt att åka upp för att kolla Jedward, men så kunde inte Elina till en början, men nu kanske det fixade sig ändå :D
Skönast med att vinna detta är att slippa köa, slippa betala för åkbanden och vi kommer antagligen ha massa skoj!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0