Års-dag hit o års-dag dit

Nu har det hänt lite sen sist, eller jag hänt och hänt vet jag inte.. Men jag har haft fyra olika "årsdagar" nu.
24 Juni 2007, räknar vi som Sandras och min dag :) Så igår hade vi då 4-års dag som vänner! :D Det har varit fyra år som känts som tio, i allafall med tanke på allt vi har hunnit gjort tillsammans! Och jag kan säga att jag inte ångrar något, och det har varit allt från skidresor till timmar på en gräsmatta tillsammans :D
24 Juni 2007, var även den dagen jag såg/träffade Danny och Erik för första gången. Så det var alltså 4 år sedan den dagen. Så det var alltså här jag och Sandra blev vänner på "riktigt", sittandes framför en scen och vänta på Danny och Erik :D
25 Juni 2009, var den dagen då jag träffade underbara Ronjjah (länk till hennes blogg). Två år, ja två år som känt som längre! Vi har hunnit med mycket skoj, men har VÄLDIGT mycket kvar att göra ;D

25 Juni 2009, var juh också dagen då Michael Jackson gick bort, R.I.P. :'(
Jo jag har juh bytt header också, och denna gång var det faktiskt jag själv som gjorde den :D De tidigare har Annelie (länk till hennes blogg) gjort till mig :)
Sandra :D<3
Ronjjah :D<3

Hoppas alla ni har haft en mysig midsommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0