Mini sommarlovet

Ja, vad ska man säga, vilken värme det har varit dem här dagarna.. Jag har verkligen inte haft ork till något när det är så här varmt. Sitter på mitt rum nu och när jag kollar på termometern visar den 29.2! Det är helt galet, så det blir väl en natt till i andra rummet (Jag ska byta rum, så ibland går jag över dit o sover..). Det går verkligen inte att sova när det är 27-28 grader på rummet.. haha i natt när jag skulle sova va det lika varmt, men då la jag ut ett täcke på glovet o la mig och sov där, inte lika mjukt som sängen men somna gjorde jag :)
Men man ska inte klaga på värmen, trots att det är lätt att göra det..

Jag har nu varit ledig sen i torsdags, så det har blivit ett mini sommarlov eller något sånt ;) Trots värmen har jag gjort lite nytta dessa dagar :D I torsdags slöade jag bara, men i fredags städade jag mitt rum. Det behövdes kan jag säga ;) Sen i lördags fyllde min bror år så då var det kalas här. Vi firade även pappa som fyllde förra veckan.

Jag har också gjort lite småpyssel på rummet, såsom lägga in alla papper jag fått i skolan detta år i en pärm :) Mycket papper har det blivit hah..

Idag har det varit en riktig slöar dag, har inte haft ork till något. Men lite nytta kan jag göra nu ;) Jag kan berätta att Kevin Borg släppte sin nya singel Sunrise idag på Itunes. Så jag tycker att du ska gå in där och köpa låten för endast 9kr :D Det finns även en remix på låten för 9kr den med. Kevin är en helt otrolig artist som är värd ALL FRAMGÅNG han kan få! Detta kan just DU hjälpa till med genom att köpa låten.
Kevin är MKT mer än bara en artist, han är en artist som bryr sig om sina fans, han är galet omtänksam och helt underbar! Ni som inte har träffat honom har missat något, därför tycker jag att ni ska nästa tillfälle som dyker upp och träffa honom! Du kommer inte ångra dig ;)

Ne tänkte avsluta detta inlägg med att säga att jag läääängtar till sommarlovet! :D


Skivomslaget till singeln SUNRISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0