Somarlooooov!!

NU ÄR DET SOMMARLOV!! :D

De flesta kanske vet det redan, men jag var juh på BRYAN ADAMS igår :'D Shit asså, kan inte beskriva med ord hur lycklig jag va! Ska försöka, elr okej jag ska göra ett inlägg senare om gårdagen :)


Upptäckte idag att en tjej har tagit en bild på mig och Danny och satt in hennes ansikte istället för mitt, hm hur tänker man då?? Det är lite skrattretande, men jag tycker fortfarande inte det är okej!! Hon har dock erkänt att hon photoshopat bilden så, men iaf... Hennes förklaring till att hon gjorde det var att dom inte själv hade tagit en bild med Danny, men vad ger henne rätten att ta min bild o sätta in hennes ansikte!? Ne jag blev irriterad o detta slutar med jag tydligen måste skriva namn över de bilderna oxo..



Ne nu ska jag tänka positivt o njuta av SOOOOOOOOOOOOOOMMARLOV!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0