Killarna i EMD

Nu är det ett tag sen jag bloggade, men har sett att det hela tiden finns besökare här ändå vilket jag är väldigt glad för! Och som tack för att ni kollar in här tänkte jag bjuda på lite bilder och en liiiten sammanfattning av de gånger jag träffat killarna, antingen i grupp eller solo! :D 

Jag kan juh säga att de inte finns någon speciell ordning varför dom ligger som dom gör :)


Nora 9 juli 2010.
Jag var där med Ronjjah och Josse. Jag och Ronjjah som kom tidigt på morgonen till Nora (Josse försov sig och kom senare på dagen), började under dagen frysa så konstiga som vi är står vi är med en filt runt om oss i solskenet xD
Det var en skadad fågel som gick runt där, och av någon anledning döpte vi den till Fido.
Killarna fick signera några bilder jag hade med mig, det var lite kul att se deras reaktioner på bilderna ;)
Danny frågade även om jag hade ens syster, vilker jag inte har..?


Möller Bil Eskilstuna 17 maj 2010
Bara timmarna jag träffades killarna konfirmerades jag, så det blev ett snabbt ryck att åka till Eskilstuna. Jag hann inte ens byta om till "vanliga" kläder..
Snäll morfar som jag har körde mig till Eskilstuna, och där träffade jag Pia, Frida, Ronjjah och Nanna :)
När jag skulle ta kort tillsammans med Frida, så trodde jag att hon stod där hon tidigare stått, så vi vänder oss dit. Men där finns ingen Frida, så vi fick vända oss till andra sidan. Det tog ett tag innan Frida tog kortet, så jag och Danny stod där och höll om varandra :) Jag kände hur han bet ihop tänderna då hans kind var emot min tinning :)


Sommarkrysset 26 juli 2008
Jag var där med Emma, Michelle och Sandra. Det var en sjukt varm dag så vi höll oss mkt i skuggan. Vi stötte på en dryg kvinna, hon tog våra platser när vi var och fyllde på våra vattenflaskor.. Hon vägrade flytta på sig, men med lite hjälp från vakter och andra underbara personer på plats så fick vi tillbaka dom! 
Under direktsändningen hamnade vi längst fram när vi fick springa fram till scenen :)


Parken Zoo 24 juni 2007
Första gången jag träffade Danny, och det var även första gången jag träffade Sandra på riktigt eller vad man ska säga. Jag och Sandra hade kul, och det var här vi insåg att det är långt fram man ska stå!
Bildkvaliten kan juh diskuteras, men gamla tider, gamla kameror... 


Hamnfestivalen Enköping 26 juni 2009
I huvudsak var jag där med Sandra, Lisa och Matilda.. Men jag träffade även Nanna, Ronjjah och Ankan med flera som jag umgicks med! Dagen var väldiiigt varm men underbar. Lite jobbigt att vi inte fick ta våra vattenflaskor med oss in -.-
Markoolio som var där innan killarna dränkt mig i vatten, så jag fick lyckligt stå där dyngsur xD
Dagen fick sina konsekvenser, men det skiter jag fullständigt i!! Vissa vet vad jag snackar om..


MalmaMarken Malmköping 25 juli 2008
En helt fantastisk jag som jag ALDRIG glömmer! Jag var där med Sandra, Pia och Frida, även Veronica kom och gjorde oss sällsakp. Veronica kom från Eskilstuna Kuriren och gjorde ett repotage om oss.
Dagen innehöll massa spännade, en dag med perfekt väder, perfekta vänner, perfekta killar - ALLT VAR PERFEKT! Eller okej, att jag höll på att svimma var inte perfekt, men nu har jag fått den erfarenheten oxo.. Finns inget dåligt som inte för med sig något gott ;)
Direkt efter spelningen träffade vi Göken, och tog tillsammans med honom :)


Media Markt Västerås 30 oktober 2010
Var egentligen där själv, men träffade några där som jag har lite kontakt med. Morfar, pappa och brosan var också med dit, men dom gick mest runt och kollade i affären.
Hände egentligen inte så mycket under dagen. Danny och jag "skålade" under "Save Tonight".
Killarna signerade mitt fotoalbum, Danny kollade lite i det och tyckte det var roligt :D


Parken Zoo 6 juli 2008
Var där med Pia och Frida, och vi hade väldigt kul. Ända tråkiga var att jag tappade mitt minneskort till kameran :/
Killarna hade knappt sovit något på tre dygn så de var väldigt trötta, vilket är förståligt! Men Matte var ute lite då och då, och en gång bjöd han på godis, jag fiock smaka en vit bil :)
Efter spelningen fick killarna en varsin tiger av ParkenZoo. Danny och Matte sparkade ut sina medan Erik gick fram till scenkantenoch gav sin till mig :')


Parken Zoo 12 juni 2010
Jag träffade många underbara personer där, men dom jag umgicks mest med var Sandra, Pia, Frida, Ankan och Ronjjah (förlåt om jag glömt någon).
Vi var några som hann träffa Danny när de kom, så då passade vi på att ta kort tillsammans med honom. Ankan som skulle ta kortet på mig och Danny visste inte riktigt hur min systemkamera funkade, så hon frågade var man tog kort och Danny svarade med den svarta knappen. Det finns många svarta knappar på min kamera, men hon hittade den rätta :)
Jag gjorde bort mig lite inför Göken, men det bjuder jag på ;) Dom som var där vet vad som hände.. xD


Let's Dance 19 mars 2010
Tog ut kompensation för tidigare öppet hus, så det blev att åka upp vid lunch till Stockholm. 
Jag, Sandra, Ronjjah och Nanna gav blommor till Ninath innan vi tog oss till SVT-huset. 
Platserna vi fick kan diskuteras om dom var bra eller inte, men kul hade vi!
Under genrepet skämde vi ut oss liiite (eller mycket...!), snackade en del med David Hellenius under en paus vilket gjorde att vi fick alla studions ögon på oss. Två citat som förklarar väldigt mycket är "Vad går ni på?" och "Det ligger mellan Västerås och Kvicksund".
Efter genrepet fick man gå fram till dansparen och då fick Matte och Cissi blommor av oss. Vi fick även ta kort med båda två och sen träffade vi Cattis utanför som vi också fick ta kort med :)


Tuna Park 17 maj 2008
Det var här som jag och Sandra träffade Pia och Frida för första gången, vilket jag är väldigt glad för! :D
Efter signering och allt när Matte och Danny (Erik var på bröllop) skulle åka, hann jag och Sandra få en pratstund med Danny, en kram hann vi med oxo!
Och som bilderna visar fick jag en del ögonkontakt med dom när de signerade :)


Melodifestivalen Leksand 21 februari 2009
När man kom in i Ejendahls Arena fanns det lite tävlingar m.m. Det fanns en intro tävling som redan hade börjat när jag och pappa kom, men jag hoppade med och "spöade" alla i den ;) Jag vann då en liten radio :D
Den rad jag hade på huvudet när vi lämnade arenan var "Baby goodby, baby farewell" xD


Audi Södertälje 10 april 2010
En kall och lång dag blev det men som slutade underbart! Vi fick inte stå utanför bilhallen tills de öppnade, så vi hamnade i MAX lekpark till de öppnade.
Killarna fick en tavla av oss på signeringen, som Erik sa att de skulle sätta upp i deras studio. Vi vet inte om de gjorde det eller inte, men när vi frågade Danny på Sommarkrysset sa han att de hade satt upp den i studion.
Vi fick ta kort tillsammans med Danny. Vi snackade sedan till oss att vi alla skulle få ta ett kort tillsammans med alla dom, så det fick vi.
Pia hann också snacka lite med Danny :)


21:an 5 april 2009
Blev ett par timmar köandes utanför och några inomhus.
Jag blev nog för första gången kallad för bitch av någon jag aldrig träffat förut..? Men så blir det om man skulle ställa sig vid sina grejer som man lämnat förtillfället så jag snackade med mina kompisar som stod en meter åt sidan.. :P 
Killarna körade ett par låtar och sen var det signering tillsammans med Star Pilots.


Tati Västerås 20 oktober 2009
Väl där träffade jag Nanna, Ronjjah, Josse och Angelica!
Hjärtat Danny håller i är från mig, fråga mig inte varför han fick det.. xD
På signeringen signerade Danny en "reklamsak" som jag har fått i en skivaffär. Danny frågade vart jag hade fått tag på den, Erik blev nyfiken och frågade vad det var för något xD
Fick ta ett kort tillsammans med Danny, men det blev en nääärbild.


Sommarkrysset 15 maj 2010
Det var jag, Pia, Nanna och Ronjjah som var uppe och kollade när killarna skulle vara programledare.
Ett stort misstag vi gjorde var att ta på oss kläder för dåligt väder, för väl där var det sol och värme.
Sötaste Ronjjah fyllde även denna dag, och vad kan vara bättre än att få träffa killarna?
Vi snackade inte så mycket med killarna, men jag lyckades ta några söta bilder på dom :)
Själv tycker jag att killarna klarade uppgiften som programledare mer än godkänt! ;)


Media Markt Västerås 25 april 2009
Det var något firande på Media Markt så fler artister var där och signerade. Erik som var en utav dom som var där.
Han körade flera låtar men inte hela låtarna, på så sätt fick vi höra flera låtar :) 
När vi stod i signeringskön skojade vi och sa att de skulle förbjuda korttagning tillsammans med honom någonstans runt oss, och rätt fick vi :P Jag som gick först fick ta kort själv med honom och sedan var det stopp, fast Nanna lyckades fixa så de andra fick ta ett kort tilsammans med Erik ändå.


The Phone House 2 maj 2009
Uppe i Stockholm träffade jag Jessica och vi gick till The Phone House för att börja köa. Väl i kön blev det väl lite småtjafs, men inget allvaligt :)
När vi kom in till killarna saknades Erik, han hade försovit sig... Jag fick också ta kort tillsammans med Matte och Danny :)


Öbab Lillån (Örebro) 30 maj 2010
En tidig morgon var det som gällde, så jag, Ronjjah och Josse tog en tidig buss till Öbab.
Väl där var vi själva, vilket inte gjorde något för oss ;)
Han som gick runt och snackade där skojade lite med oss (eller ganska mycket, iallafall med mig), och sa åt mig att plugga hah. Han snackade ganska mycket med oss som även hördes ut i högtalarna.. Under en låt som han sjöng började han "dansa" med mig. Ronjjah och Josse bara skratta xD
Killarna kom i helikopter till Öbab. I signeringskön började han som tidigare snackat med oss, snacka med oss igen. Detta var lite pinsamt men ingen kände juh igen oss där ;)
 

Parken Zoo 24 juni 2007
Första gången jag träffade Erik. Som jag tidigare har skrivit under Danny på ParkenZoo 07, så hade jag verkligen ingen bra kamera eller minne för den delen. Så därför finns det bara två bilder på Erik från denna gång :(
Det hände inget speciellt under signeringen eller så, men det vayr ändå en underbar dag och jag lärde känna Sandra mer vilket jag är sjuuukt glad för! :D


RixFm Festival Västerås 13 juni 2008
Yttligare en tidig morgon för mig och Sandra. När vi väl var framme mötte vi upp Pia och Frida som hade kommit dit tidigare. Det var en väldigt varm dag, men vi hade skoj.
Vi blev interjuvade av SR varför vi var där, vem vi var där för m.m.


Melodifestivalen Globen 14 mars 2009
Killarna gick juh till final, så det var klart att jag var tvungen att vara där också ;)
Denna gång var jag där med min kusin Camilla.
Jag tog tåget upp till sthlm och träffade Camilla på stationen, vi tog oss till Globen.
Innan vi gick in kollade vi The Poodles som spelade i köpcentret.
Väl inne på arenan träffade vi min andra kusin som också var där :D


Gallerian Västerås 28 september 2008
Jag kom direkt från ett konfirmationsläger, så jag var helt slut och höll nästan på att somna innan killarna kom.
Medan vi stod i signeringskön blev jag hyper och kunde inte stå stilla, jag var väl antagligen övertrött.. Jag tog kameran med mig och sprang upp på övervåningen och sedan tog jag hissen ner. Den rundan blev det några gånger xD 
Framme på signeringen frågade Danny va jag hette och jag svarade såklart Emma, då började han sjunga på Emma Emma och frågade om jag hade hört den låten xD
 

Nickelodeon Dagen Gröna Lund 24 augusti 2008
Killarna uppträdde inte men var där och presenterade vinnaren i en tävling.
Efter träffade jag och Sandra killarna och vi fick ta kort med Erik. Jag tror jag tog tre kort denna dag med honom. Ena blev väldigt konstigt så då ställde han upp på ett nytt som blev an aning bättre. Och precis när jag skulle släppa Erik ser vi en fotograf från Nickelodeon som ville ta kort på oss, så det ställde vi upp på. Det är den bilden jag har med här ovanför :)


Södertälje Centrum 2 mars 2009
Det var en ganska kall dag, men vad gör det när man ska träffa killarna?
Detta var en av de gånger det inte hände något speciellt, men det var ändå lika kul att träffa killarna! :D



Det finns även tre ställen som jag inte har tagit med här, och det är Danny och Erik på RixFm Festival i Eskilstuna 2007, Danny A-läge i Strängnäs 2007 och EMD på Let's Dance 2008.

Från RixFm har jag inga bilder alls ifrån tyvärr :(
Men jag och Sandra kom strax innan dom öppnade allt, och väl inne ställde vi oss framför scenen.
Det var en väldiiigt blöt dag, så vi fick sitta där under paraplyt och lyssna på RixFm. Men mysigt hade vi :)

På A-läge filmade jag allt och har då ej några bilder :(
Det var här jag tog mitt första kort tillsammans med Danny, men det blev tyvärr inge bra alls så det är gömt någonstans där jag aldrig hittar det..

Jag hade turen och vann att jag skulle få se killarna när dom hade prämier av Jennie Let Me Love You på Let's Dance. Så det blev tyvärr inga bilder tagna när jag stod där på glovet, men jag var lika lycklig för de :D


Kommentarer
Postat av: Annelie

Många fina bilder man inte har fått se (a) typ stora bilden på Danny från "21:an 5 april 2009" fyfan va fin han är! :') <3

2011-03-16 @ 08:38:46
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0