En underbaaar fredag!

Som jag tidigare skrivit är jag med i EMD Street Team, och skulle därför få träffa killarnai samband med deras spelning i Eskilstuna :) Och så blev det också, i fredags var killarna på Lokomotivet.

Dagen började med skola som vanligt.. Den gick kanske lite segare än vanligt, men humöret fanns där ändå ;)
Efter skolan bytte jag om i skolan och jag fixade mig lite innan världens bästa morfar kom och hämtade min väska och lämnade en annan väska med kamera m.m.

Medan jag väntade på att Edvina skulle komma med tåget till Eskilstuna gick jag och klippte mig. När jag sitter där hör jag hur dom börjar spela In The Club på radion, DÅ blev jag mer nervös och började förstå vad som skulle hända om någon timme.

Efter klippningen var det att skynda till tågstationen där Edvina väntade. När vi hade träffats gick vi ner på stan och käkade på donken.. Vi gjorde varandra bara mer och mer nervösa, men kul hade vi! Och jag är sjukt glad för att det var just Edvina som oxo kom med i Street Teamet, vi hade galet kul tillsammans och vi kommer träffas mkt mer, det kan jag lova! :D
När vi väl hade ätit (vi fick dock inte i oss så mkt..), gick vi till sporthallen för att kolla mailen innan vi gick ut till  Munktell.
Hah btw väl inne i sporthallen fick Edvina för första gången se ett handbollslag träna och kollade idag på matchen mellan Lugi-Guif på tv :D

När vi kommer ut till Munktell ringer jag turnéledaren för att höra när och var vi skulle träffas. Vi får då komma in direkt och kolla på slutet av killarnas soundcheck :) När vi satt där blev jag inte så nervös som jag trodde jag skulle bli :)

När dom var klara kom först Erik ner till oss, han hälsade genom att skaka hand och säga Erik xD Efter Erik kom Danny och hälsade, han kramdes och frågade hur det var :) Efter det gick vi ut i foajén där vi fick snacka en liten stund med killarna. Matte som snackade i telefon först kom fram och kramdes och frågade samma som Danny :)
När vi stått där och pratat ett tag började Erik och Danny knasa sig lite xD Jag tänker inte berätta vad de gjorde, men knasiga var dom, lite får jag behålla för mig själv ;)
Innan dom drog ville vi självklart ta kort tillsammans med dom. Jag och Edvina fick först ta kort själva med Danny :) Efter lite problem med kameran så blev bilderna tagna :D
Dom andra tre tjejerna som också fick träffa killarna tog kort tillsammans med alla tre killar, efter det var dom på att gå, men söta Danny stoppade dom och sa att jag och Edvina också skulle få ta kort tillsammans med alla tre killar :D
Denna gång var det också problem med kameran, vet dock inte om det var det eller om de som tog kort inte riktigt kunde den xD Men efter att jag gått fram och visat funkade det :D
Det blev två kort tagna varav ett Erik hamnade utanför bilden.. :( Innan de drog och käka fick vi en kram till av Danny :D

Jag har verkligen ingen koll på tiden, men jag tror det var ca 1,5h kvar till spelningen och typ en timme kvar till insläpp. Men vi slapp gå ut och vänta, vi fick vara kvar i foajén :D
Tiden gick och tillslut fick vi komma in och sätta oss på våra platser. Jag tycker det var assynd att Edvina inte fick sitta med oss längst fram :(

Precis innan killarna skulle komma ut på scenen försökte vi få igång publiken, men seg som den var hände inget -.- TRÅÅÅÅKPUBLIK, om man frågar mig!
Till slut kom killarna ut och jag fick ganska snabbt ögonkontakt med Erik som kände igen mig direkt :D Danny och Matte fick jag också kontakt med efter ett tag :D
Jag, Pia och Nanna var väl dom som var mest angagerade i publiken, shit va tråkiiig den var! Jag vet att Edvina hade hängt på oss om hon satt med oss :)
Danny pekade på mig en gång med sina "Dannyfingrar" (om ni inte vet vad jag menar med det kan kolla in detta klipp -> http://www.youtube.com/watch?v=zLHdwrwzfHY och det är ca 30 sek in i klippet som han gör det)
Erik pekade också på mig en gång då han sjöng "Eye to eye" eller något sånt ;)
När killarna sedan kom ut på scenen igen gick vi fram till scenen (vet inte om man fick det, men nästan alla gjorde det ändå..) och där hamnade jag i mitten precis framför killarna :)
Danny som sjöng In The Club kollade väldigt mycket in i min kamera när jag filmade :D

Efter spelningen träffade jag Edvina igen och vi gick tillsammans med Pia och Frida ut och ställde oss vid dörren där vi trodde att killarna skulle komma ut. Nanna var tyvärr tvungen att gå :(
Efter en stunds väntan i kylan kom killarna ut, men det var bara Danny som stannade vid oss :) Han signerade båda skivorna jag hade med mig och jag fick ta ett kort till med honom :D
Jag stod brevid Frida och helt plötsligt frågade Danny om jag och Frida var syskon, vilket vi inte är xD (Han har även frågat mig tidigare om jag haft en syster). Han gav sig inte direkt och sa att vi hade något gemensammt, men vi sa att vi var bara kompisar. Till slut kom han fram till att våra ögon liknade varandras eller något sånt :)
Sen var han tyvärr tvungen att hoppa in i bilen och dom åkte mot Stockholm.
Edvinas mamma kom precis och vi åkte hem.

Jag kan bara sammanfatta denna dag som UNDERBAR och OFÖRGLÖMLIG! Speciellt tack till EDVINA :D och så vill jag självklart tacka killarna, Pia, Frida och Nanna :D<3

Nu bjuder jag på lite bilder från kvällen, så kommentera gärna vad du tycker :D


Danny och Edvina :)<3


Jag och Danny :)<3


Mattias, Edvina, Danny, jag och liiite av Erik :)<3


Mattias, Edvina, Danny, jag och Erik :)<3


Danny :)<3


Mattias och Danny :)<3


Danny och Erik :)<3


Danny :)<3


Danny :)<3


Danny :)<3


Danny :)<3


Mattias :)<3


Danny :)<3


Danny :)<3 (Mattias berättade en sak och det är därför Danny gör som han gör på denna bild)


Erik :)<3


Danny och Erik :)<3


Danny och Mattias :)<3


Danny, Mattias och Erik :)<3


Danny och Mattias :)<3


Danny :)<3


Erik :)<3


Mattias och Danny :)<3


Danny :)<3


Danny, Erik och Mattias :)<3


Danny :)<3


Mattias :)<3


Erik, Danny och Mattias :)<3


Danny och Mattias :)<3


Mattias :)<3


Danny :)<3


Danny och jag :)<3


Kommentarer
Postat av: Edvina

Nu förstår jag att det tog långtid att lägga upp ;-) Tack själv för en GRYM dag, det hade inte blivit samma om det inte var just du! :D <3

2011-03-27 @ 19:42:45
URL: http://efhe.blogg.se/
Postat av: Annelie

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!! Emma jag är inte alls avis på dig! (a)<3

2011-03-27 @ 19:46:58
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilka fina bilder du fick! :) Kul att det blev sån lyckad dag :D

2011-03-27 @ 21:41:18
Postat av: Madeleine

så mkt fina bilder ! :D blir så avis! jag vill oxå träffa danny nu nu nu!! :') men superglad för din skull :D

2011-03-27 @ 21:48:07
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: pialil

Vilken härlig kväll med bästaste avslutet,DANNY! Massor med fina bilder har du lyckats ta också. Den 30/5 spelar ju Danny solo på Liseberg, är så himla sugen på att åka dit.....

2011-03-28 @ 11:13:29
Postat av: Emma

Edvina: hihi jo det tar juh sin lilla tid ;) Men jag saknar dagen sjukt mkt :(<3



Annelie: hihihi ;)<3



Erika: Tack så mkt :D<3



Medeleine: Taaack :D jag vill träffa honom IGEEEN! :D<3



Pialil: Jaaa, den var underbar, synd bara att publiken var som den var :( Men vi livade upp allt lite iallafall ;) Jag vill också se han soloooo!! Hoppas på Parken Zoo i sommar :D<3

2011-03-29 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0