Galet lycklig! :D

Nu har det hänt saker här! Igår fick jag ett sms av kompis att hon frivilligt ville vara min kompis på EMD spelningen i Eskilstuna. Jag fattade inte riktigt vad hon menade med det, men det kom till slut fram att jag är nu medlem i EMD Street Team!! Det tog ett tag för mig att fatta det, men jag kommer att få TRÄFFA killarna BACKSTAGE på fredag!! Det är galet, kommer nog inte fatta det fören fredag om ens då ;)

En annan sak jag fick höra av en annan kompis var att jag är med i veckans Se och Hör xD Det är en bild på mig och Kim Ekdahl Du Rietz (handbollsspelare för er som inte vet) :D

Om jag någon gång skulle kunna få veta saker först? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0