Skolarbete, våldtagna killar

Ska skriva en utredande text på svenskan, och ämnet jag skriver om är våldtagna killar och varför inte det uppmärksammas på samma sätt i media som när en tjej blir våldtagen :S Varför är det så? Det är lika hemskt vilket som, och det är fortfarande ett liv som blir förstört!
Men det är så att jag skulle behöva DIN hjälp! Du behöver endast svara JA eller NEJ på min fråga, och självklart är detta anonymt!

"Har du någon gång läst eller hört att en kille har blivit våldtagen? Antingen via någon media eller kanske du själv känner någon kille som blivit det?"

Jag ä väldigt tacksam om du skulle vilja hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Edvina

Nej

2011-03-22 @ 17:12:16
URL: http://efhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0