FRIENDS på Skansen 2011

Idag var jag i Stockholm och besökte FRIENDS-dagen på Skansen, självklart var jag där med skolan. Vädret hade vi juh inte precis med oss idag, men det har ändå varit en helt okej dag.

När vi kom till Skansen fick vi gå runt lite och kolla och göra de olika aktiviteter som fanns. Jag testade på lite olika saker, men bl.a. rullstolsbasket, någon hinderbana med ögonbindel och sen någon övning där vi skulle skriva MYSPYS med oss själva.
Regnet var inte alls skönt och jag frös rätt rejällt om fingrarna. Men en timme ungefär innan uppträdandet på scenen skulle dra igång ville mina kompisar gå och kolla på djuren. jag hoppade över det och gick till scenen, där hamnade jag långt fram vilket inte gjorde något för mig ;)

Först ut på scenen kom Måns, han var även konfranciär (vet verkligen inte hur ordet stavas :S)
De andra artisterna som var där va September, Tove Styrke, Swingfly feat. Christoffer Hiding. Adam Tensta skulle även ha varit där, man han blev tyvärr sjuk :( Istället för Adam sjöng Måns några låtar :D
På plats var även Anton Hysén och Nassim Al Fakir.

Efter uppträdande var det att gå till Sergels Torg för en manifestation mot mobbing, men vi valde att inte vara med på den då vi frös och ville hem ;)

Tänkte bjuda på lite bilder från dagen :) (jag har ingen ork till att organisera dom, så det fick bli som det blev...)


Måns Zelmerlöw :)<3


Måns Zelmerlöw :)<3


Tove Styrke :)


September :)


Måns Zelmerlöw och Jonas Wahlström :)


Måns Zelmerlöw och Jonas Wahlström :)


Måns Zelmerlöw :)<3


Måns Zelmerlöw :)<3


Tove Styrke :)


Tove Styrke :)


Måns Zelmerlöw :)<3


September :)


September :)


September :)


Nassim Al Fakir och Anton Hysén :)


Anton Hysén :)


Swingfly :)


Christoffer Hiding :)


Swingfly och Christoffer Hiding :)

¨
Måns Zelmerlöw :)<3


Måns Zelmerlöw :)<3


Måns Zelmerlöw :)<3


Måns Zelmerlöw :)<3


Måns Zelmerlöw :)<3

Kommentarer
Postat av: Nina

nice =) längtar verkligen till helgen ska bli kul =)

kramiz

2011-05-05 @ 19:22:14
URL: http://girlonthewaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0