Grattis På Födelsedagen Världens Bästa Ronjjjjjjjah!! :D

Det finns en tjej på denna jord, en tjej som betyder galet mkt för mig. Vad vore jag utan henne? Ingen som vet och jag vill INTE veta! Det känns som om vi har varit vänner hela livet, men det är "bara" två år snart. 2009-06-26 är datumet då vi träffades första gången. Kommer aldrig glömma det första hon sa till mig, "Kan inte vi byta liv?" hahah, det är nog det roligast någon har sagt till mig ;)

Ronjjah, du är en människa gjorde av guld! Du är en person jag kan lita på till 100%, en person som gör mig glad när jag är ledsen, en person som finns där dag som natt, en person som jag ALDRIG kommer släppa taget om!
Milen mellan oss känns som 100 gånger längre och dagarna mellan vi träffas känns som 100 år. Men det är värt att åka de milen, det är värt att vänta de åren, för när vi väl träffas har vi galet kul! Jag har alltid kul är jag är med dig, och jag önskar vi bodde närmre varann. 

Minnen vi har tillsammans är underbara, vilka är så knäppa som vi, och hittar på de galenskaper vi gör? Tror inte det finns några ;) Men jag hoppas verkligen att det ska bli fler minnen tillsammans med dig. Och det jag har hittills har bevaras väl och kommer aldrig glömmas!

Jag kan nog egentligen skriva detta inlägg hur långt som helst om hur mycket Ronjjah betyder för mig och vilken underbar person hon är, men jag tänkte avsluta här och lägga in lite bilder på henne istället :D<3




Du är alldelse speciell, det finns ingen som du! Att du är min vän, finns det inga ord som kan beskriva hur jag känner! Du har en alldeles speciell plats i mitt hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Ronjjah

EMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMA JAG BLIR TÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRÖGD!!!



jag vet inte vad jag ska säga, jag får inte fram ett enda ord.. det här var den BÄSTA presenten jag har fått ! Du e världens bästa vän och jag skulle inte klara en dag i mitt liv utan dej !!



Utan dej skulle jag ALDRIG finnas ! Tack för att du finns gmn du e värd det bästa i ditt liv !! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-05-15 @ 21:32:06
URL: http://Ronjjah.devote.se
Postat av: Emma

Naaaaaaaaaaaaaaaaaw, nu blir jag tårögd ovh får inte fram ord :'DDDDDDDD<333333333333333333333

2011-05-15 @ 22:56:15
URL: http://musiiicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0