E.M.D. Nora 9 Juli

Igår var det EMD som gällde för mig, Ronjjah och Josse. Bussen gick från Ronjjah 05.52 så det var att gå upp tidigt.. När bussen kom hade inte Josse kommit, hon hade försovit sig, fast hon kom lite senare till Nora.
Klantiga som jag och Ronjjah kan vara tydligen så hade vi inte kollat vilka bussar vi skulle ta, så vi fick fråga busschaffören. Hon var trevlig och hjälpt oss :)
Väl framme halv 8 var det dött där, några enstaka jobbade där. Men jag och Ronjjah sätter oss framför scenen och lyssnar på musik. Efter ett tag kommer en fotograf fram till oss och börjar prata lite. Hon fotade för något som jag inte riktigt uppfattade, men det var ingen tidning. Hon ville att Ronjjah skulle skriva Danny på min arm medan hon tog kort, så det gjorde hon. Får se senare om hon använder bilderna hon tog till sitt projekt, om hon gör det få vi ett mail av henne så att vi vet om att hon har använt dom. Sen var det hyfsat dött där, vi satt och lyssanade på musik. Sen kom Josse med en efterlängtad filt (hahaha det var kallt, vi satt i skuggan).
Det var en fågel där som Ronjjah döpte till Fido. Vi tror han var skadad, för han flög inte och rörde sig knappt :(

Telia var där med sitt The Next Big Thing. Så klockan 15 typ kom Linda Pritchard och Neo och sjöng. Linda kollade väldigt många gånger på mig.. Hon sjöng två låtar likaså Neo. Sen var det signering med dom två, och det var bara jag av oss tre som gick dit. Ronjjah och Josse vaktade platserna för det började komma mkt folk..
Men sen var det dags för EMD, och som vi hade längtat :) Dom körde 5 låtar, Jennie Let Me Love You, Baby Goodbye, Save Tonight, Alone, All For Love. Jag och Ronjjah gjorde hjärtan med våran händer, och en gång när jag gjorde det mot Danny så såg han det och gjorde ett han med och sedan pekade han på sig och sedan på mig :) han var så söt så <3
Efteråt gick Josse och Ronjjah till signeringskön, medan jag försökte få tag i Dannys vattenflaska som jag fick tillslut :D Innan vi kom fram till killarna så stod jag och tog kort på dom :) Det blev många bra bilder på Danny och Erik<3 Men helt plötsligt så stod det error på min kamera, när jag skulle ha tagit världens finaste bild på Danny, han kollade in i kameran och blinkade och jag tog kort och så står det error och bilden sprades inte :'( Så efter det var jag mest besviken på den tror jag, och man vet juh aldrig va mamma och pappa ska söga om jag säger att den är sönder.. Men just då stod jag bara och visste inget kände de som, och jag kollade inte på killarna. Men sen kollade jag lite sanbbt på Danny, och ser att han kollar på mig. Han såg typ att jag inte var lika glad som hade varit precis innan, så hans blick var helt underbar. Han började sen att le mot mig och då började jag oxo att le. Han får en alltid att vara glad! <3
När vi så gott som var framme hos killarna gick vi ur kön och ställde oss sist, men innan vi gjorde det ropade Ronjjah på Danny. Erik kollade då på mig, med nästan samma blick som Danny. Men han fick mig inte att le, men den blicken vara oxo helt underbar <3
När vi nästan var framme nästa gång kom en kille fram till mig som jobbade där och ville kolla på bilderna jag hade med mig. Han tyckte dom var fina och det var kul att jag hade med mig dom :) Sen var vi framme hos killarna. Danny sa direkt "Du har en syster va?" haha, vad jag vet så har jag ingen. Men killarna signerade mina bilder och dom kommenterade dom och skrattade till någon tror jag :) Jag tyckte Danny kunde signera sin flaska, och när han hade gjort det öppnade han korken och drack och stängde den sen och gav den till mig :) visst att jag sa att det var den han hade på scenen och det var därför han skulle signera den, men det var lite roligt att han drack ur den där. När vi hade gått ifrån killarna ville vi ta kort med dom, så vi stod där dom skulle gå. Och då kommer vi på att vi hade glömt att ge dom armbanden. Men vi fick tillslut vi tag på dom och dom fick dom :) När Ronjjah hade gett Danny sitt armband visade vi att vi hade likadana, då hade vi alla fem våra händer ihop. Sen ville jag att Matte skulle signera min arm då Danny redan hade gjort det (han drog då väldigt i min arm för att kunna skriva haha). Medan Matte skulle skriva så håller Danny i min handled och drar lite lätt. Ronjjah berättade sen att hon drog i Dannys arm, så Matte höll i min arm, Danny drog i min arm och Ronjjah drog i Danny.
Vi fick även ta kort med Erik och Matte, men dom blev inge bra på mig iaf så dom kommer antagligen inte att hamna här..

Träffade oxo Marika och Felicia där :)

DENNA DAG VAR UNDERBAR OCH TACK ALLA SOM VAR DÄÄÄR!! :) <333

Nu kommer lite bilder som jag har tagit :) Och förlåt att det står text på dom, men jag vill inte att andra ska ta dom sry...


Ronjjah och Fido :)


Linda Pritchard :)


Neo :)


Killarna :)<3


Danny :)<3


Erik och Danny :)<3


Söta Danny och Erik på signeringen :)<3


Erik :)<3


Erik :)<3


Många bilder blev det på Erik, men det gör väl inget? :)<3


Sista bilden på Erik :)<3


Matte :)<3


Danny :) <333


Danny :)<333


Danny :)<33333333


EMD på ParkenZoo 2008 :)<3


Erik och Matte på MalmaMarken 2008  :)<3


Matte på Tuna Park 2008 :)<3


Danny på Tuna Park 2008 :)<3


Erik på Parken Zoo 2007 :)<3


Matte och jag på Parken Zoo 2008 :)<3


Erik och jag på MediaMarkt 2009 :)<3


Danny och jag på Parken Zoo 2009 :)<3


Matte på Sommarkrysset 2008 :)<3


Linda signerade Idolboken :)


Neo har signerat mitt block :)


Linda har signerat mitt block :)


Erik har signerat mitt block :)<3


Köpte Save Tonight och fick den signerad :)<3


Dannys flaska som han signerade :)<3

Danny signerade mitt block oxo, men fick tydligen inte med det på bild. Sen skrev Matte och Danny på mina armar som inte heller kom med.

Puss på denna dag!<3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Asså jag älskar den 6e bilden! :D den på Danny & Erik vid pianot! :) så fin! :') <3

2010-07-12 @ 12:45:29
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Emma

Det gör jag med, Danny stod och gav Erik massage :)<3

2010-07-12 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0