Eric Saade ParkenZoo 11 Juli

För ungefär en vecka sen var jag och kollade på Eric Saade som gästade ParkenZoo i Eskilstuna. Där träffade jag under dagen Elina och även Jessica :)
Jag tog tåget till Eskilstuna och gick sedan till Parken, jag var där halv 11. Jag trodde då att det skulle sitta någon framför scenen då dom hade öppnat en halv timme tidigare. Men så var det inte, jag var först :) Jag la ut min filt och satt där alldeles ensam i solen och lyssnade på musik. Folk som skulle kolla på djuren går förbi mig. Visst att dom kollade lite konstigt att jag satt där, men dom behövde inte PEKA! Shit va irriterad jag blev på dom! Dom kunde lixom säga till sina barn att kolla på mig!? Hallå, jag är inte döv jag hörde vad dom sa! Jag fårstår att dom kollade, men dom behövde inte PEKA!!!! Det gjorde mig jätteiriiterad! Men medan jag satt där läser jag min bok som jag hade med mig. Efter en stund kom det två tjejer till och satte sig framför scenen.
Någon gång innan tolv kom Saade och hans gäng dit. Eric hade en fotboll med sig som killarna i bandet tog och latjade lite med. Dom stod framför mig på den asfaltsplan som publiken sedan stod på. Helt plötsligt så sparkade en av killarna fel och bollen hamnade på mig. Jag är inte bollrädd så det gjorde inget. Sen kom Elina och vi satte oss i skuggen, solen var för varm! Vi såg säkert jätteroliga ut när vi skulle gå och fylla på våra vattenflaskor, men det bjöd vi på! Marken var sjukt varm och man kunde säkert ha kunnat steka ägg på den xD
När killarna i bandet kom ut igen och spelade mer fotboll så satte jag och Elina oss i närheten av dom i skuggan. Helt plötsligt sparkades bollen till oss, det var dock inte med flit. Men jag kastade då tillbaka den till killarna. Samma sak hände en stund senare igen, och då sparkade jag tillbaka den. När vi sedan skulle gå till våra platser framför scenen kom bollen på oss och jag knäade då bort den.
Sen var det ganska lugnt fram till själva uppträdandet. Vi tog kort med några bandmedlemar och även ett kort med Saade själv :) Under själva spelningen hände väl inte så mkt, jag och Elina skämde ut oss ganska rejält, men det är juh ingen nyhet ;) Det var väldigt dåligt ljud under spelningen, men det klarade Saade av snyggt. Han sjöng Manboy acapella då dom höll på att få igång ljudet igen. Men som sagt, han klarade av det snyggt!
Efter spelningen fick jag en av Saades två vattenflaskor. Elina tänkte dricka upp vattnet som var i, men det fick hon inte. Så då fick jag det över mig istället. Jessica fick hans andra vattenflaska och mkt av det vattnet fick jag oxo över mig xD men men, det gjorde inget :P
Elina var tvungen att dra direkt efter spelningen :( Men jag och Jessica var kvar. Vi ställde oss så att vi skulle få träffa Saade en snabbis då han gick för att skriva autografer. Han signerade min/hans flaska, mitt block och min arm. Vi tog oxo ett kort tsm, och där ser vi typ lika blöta ut xD Sen ställde vi oss så att vi kunde få snacka/ta kort/få autografer av bandet. och det fick vi :) Vi fick under dagen tag på alla utom en av dansarna. Jag fixade någon autograf till Elina oxo :) Sen stängde Parken och vi gick därifrån.

Dagen var sjukt rolig, med många bilder tsm med dom. Under dagen tog jag 19 kort tsm med dom, och 2 av dom var med Saade själv ;) Så bilderna jag bjuder på idag är mest på mig och killarna. Jag kommer oxo bjuda på någon på bara Saade och någon till. Jag bjuder dock inte på alla bilder tsm med dom, det är någon jag inte bjuder på då dom ser konstiga ut..

Nu kommer bilderna :)


Jag och Eric Saade (inge bra bild) :)<3


Jag och Calle :)<3


Jag och Anton (ingen bra bild) :)<3


Jag och Erik :)<3


Jag och Alex :)


Jag och Kevin :)


Jag och Calle :)<3


Jag och Alex :)


Jag och Eric Saade :)<3


Jag och Anton :)<3
 

Jag och Erik :)<3


Jag och Aron (om vi uppfattade rätt va Calle sa) :)


Jag och Calle :)<3


Jag och Kevin (ingen bra bild) :)


Jag och basisten :)


Jag och en av Erics dansare :)


Jag och Erik :)<3


Eric Saade :)<3


Erik skriver sin autograf på Aron med min penna :)<3


Jag och Elina direkt efter spelningen, så här blöta var vi :)<3


Ingen kommentar xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va kul att träffa dig på konserten :)

jättefina bilder ;)<3

2010-07-19 @ 17:21:34
Postat av: Madeleine

fina bilder ! kul att du fick träffa eric, var han trevlig ? :)

2010-07-20 @ 09:28:49
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: Pia.

Jaaaa, många pojkar är det.....

2010-07-22 @ 13:47:42
Postat av: Emma

Madde: Tack så mkt :) Ja han var trevlig tycker jag :)



Pia: hihi, många blev det, men ingen så snygg som Danny ;)

2010-07-22 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0