Ola Sundbyholmstravet 20 Juli

I tisdags var jag och Nanna och kollade på Ola :) Tills Nanna kom till Eskilstuna satt jag på mammas jobb och lyssnade på en ljudbok, sen kom Nanna. Vi blev skjutsade ut till Sundbyholm av hennes pappa. När vi kom ut dit gick vi och åt. Sen gick vi bort till entrén och köade där, haha köade och köade vet jag inte om de blev.. När vi kom in fick vi en varsin påse med lite smått och gott i. Det var bla en badboll, chips, tandkräm och en en liten Pucko i :)
Det var inte några andra fans där när vi kom, så vi fick sitta själva där framför scenen, men det gjorde vi med glädje :) Vi satt och lyssnade lite på musik och hade inte speciellt roligt, det hände inte så mycket.. Helt plötsligt kommer Rebecka fram :D Det var sjukt kul att träffa henne, har inte gjort det sen skolavslutningen, och då skiljdes vi i tårar. Men tillslut kom Ola upp på scenen. Han körde 4 låtar om vi minns rätt :P Han var framme hos oss två gånger, och råkade en gång höra att jag och Nanna sjöng på Overdrive. Och frågade då vad låten hette som han skulle sjunga. Vi fick sedan sjunga lite i micken på Overdrive.. undra hur det lät? Vill inte veta det xD
Scenen var inge bra, vilket kommer synas på mina bilder.. Den var alldeles för hög och då dom inte hade något kravallstaket kom vi som stod längst fram alldeles förnära..
Efter var det signering :) När vi stod i signeringskön fick vi tag på Olas DJ Tim. Vi tog kort tillsammans med honom och fick hans autograf :) Vi fick också slå high five med Ola då han gick för att sätta sig och börja signera. Sen var vi väl framme. Han fick signera mina Idol DVD:er som jag hade med mig, min Idol 2005 CD-skiva, en singel och en bild på han och mig :) Efter fick jag ta kort tillsammans med honom. Nanna som tog korten tog 4st på Ola och mig :) Men innan vi tog korten kollade han på min tröja och läste IFK Strängnäs (Vi hade räknat med regn så jag hade min handbollströja på mig..) Fick också en kram innan det var Nannas tur att få ta kort tillsammans med honom. Jag passade på och frågade var han hade armbandet han fick av mig och Ronjjah i Västerås, och han svarade att det låg i prisskåpet.
vi gick sedan och ställde oss så att vi kunde få en kram av honom innan han gick in :)

Dagen var väldigt lyckad :) och nu tänkte jag bjuda på lite bilder, och klaga inte på dom.. har inte min system så jag är inte vän med min kamera! Plus att den råkade vara inzoomad när Ola kollade på oss vilket också syns på bilderna xD


Jag och Nanna :)<3


Ola :)<3


Ola :)<3


Ola :)<3 (Här får Nanna elr Rebecka sjunga lite på Overdrive. Bilden är redigerad då den blev väldiigt mörk)


Ola :)<3 (som sagt, ganska inzooomat.. Denna bild och också redigerad då den också var väldiiigt mörk)


Ola :)<3 ( Nannas bild, anledningen till att den är med är för att han kollar på mig :)<3 )


Ola :)<3


Ola :)<3


Jag och DJ Tim :)


Jag och Ola :)<3


Jag och Ola :)<3


Jag och Ola :)<3

Kommentarer
Postat av: Nanna

haha vilken dag asso =)

I like it <3

2010-07-23 @ 00:51:28
Postat av: Ronjjah

men guuud jag kan inte sluta kolla på bilderna :o

2010-07-23 @ 01:36:39
Postat av: Madeleine

Superfina bilder! :D Ola <333

2010-07-23 @ 16:49:56
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: Pia

Hej Emma, jag tycker bilderna blev bra men jag begriper mig inte på Olas frisyr......

2010-07-24 @ 22:08:12
Postat av: Emma

Det gör faktiskt inte jag heller xD

2010-07-25 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0