Bryan Adams

Japp, då ska jag försöka slänga ihop ett inlägg om konserten med Bryan Adams :)

Jag vet inte riktigt vad klockan va men jag åkte tåget själv upp till stockholm och tog mig sedan bort till Grönan. Väl inne där släppte dem inte in oss ända fram till scenen, där stod nämligen en skylift o ett kravallstaket runt den..
Som sagt så åkte jag upp själv, men efter ett par timmar i värmen började jag snacka med en annan tjej där som också va där själv. Vi "packtade" ihop om hur vi skulle få bra platser framme vid scenen när de väl släppte in oss ända fram. Detta gick väl sådär, men jag hamnade längst fram och hon precis bakom mig. Timmarna gick och vi började snacka med de som satt brevid oss, så från att åka själv upp till att ha fyra "kompisar" där o snacka med är rätt duktigt tycker jag ;)
När konserten väl började svävade jag på moln! J*vlar va han är bra!!
Bara för att jag sitter här och skriver om konserten började min dator spela Everything I Do :') då kan jag juh passa på och berätta att när Bryan körde Everything I Do höll jag på och dö, okej inte riktigt, men shit asså! Det kan jag säga är mitt BÄSTA konsertminne EVER!! Det är en låt som jag har lyssnat på sålänge som jag kan minnas, och iförrgår stod jag, längst fram och hörde och såg Bryan Adams sjunga den live! Det går inte att beskriva :'D Jag kände bara LYCKA!
Heaven va också ett av de bästa jag har upplevt eller vad man ska säga ;)

Det sägs att vi va 15 000 i publiken, men om jag ska va ärlig tror jag inte det, men jag kan ha fel.. Grönan får inte släppa in mer än 15 000, så det är väl därför den siffran är satt på konserten.. Men jag kan nästan inte ens nu fatta att av ca 15 000 i publiken stod jag LÄNGST FRAM och kollade på BRYAN ADAMS!

Konserten höll på drygt 2h och efter det gällde det att hitta pappa, vilket jag gjorde!? :) när vi var på väg till bilen stod det en kille utanför Grönan och sålde Bryan-tröjor. Inne på själva Grönan kostade det 200:- men jag frågade han där ute, där såldes dem för 100:- så då slog jag till ;)

Vi stannade på donken påväg hem och åt, och sen va vi hemma efter 00.00 någon gång. Igår gick jag upp 06.50 och var gaaalet trött, men som jag tidigare har sagt så var det värt ALLLLLLT!! :D

Dagens bästa var lätt Everything I Do, Heaven och Summer of '69 :D Please Forgive Me, I'm Ready och Here I Am tyckte jag också väldigt mycket om! :D

Nu vanligtvis brukar det komma bilder från konserten, men inte denna gång och inte framöver heller på ett tag tyvärr.. Ni kanske vet det redan, men igår upptäckte jag att en tjej tagit en av mina bilder och satt in sitt ansikte istället för mig på den. Bilden föreställde mig och Danny. Jag tycker verkligen inte att det är okej och när jag bad henne ta bort den från facebook (hon har den som profilbild) svarade hon bara att hon vägrade. Hon sa även att mitt sinne för humor ligger på noll som alla andra tjejer från Sverige och även att Sverige är en irriterande nation.. Själv kommer hon från Polen. Så nu har jag bestämt mig att under sommaren kommer jag inte lägga upp bilder från konserer jag är på..

För att inlägget inte ska vara helt bildlöst lägger jag in en bild som jag älskar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0