Maaatch, Let's Dance och mobiiil :D

Idag har jag spelat match, en match som vi vann med 26-18 mot NKIK :) För min del gick det också bra, så jag är nöjd :D Skitmål släpps alltid in, men så är det..


Idag är det ett år sedan jag, Sandra, Ronjjah och Nastasija var och kollade på Let's Dance! En dag som jag sent kommer glömma, jag tror inte vi fyra har haft så kul som vi hade där :D
Det betyder att det är ett år sedan Matte gick till final i just Let's Dance ;)


Ne nu ska jag fortsätta med min nya mobil :D Alltid lika roligt med nya mobiler xD Så sitället för min gamla SE w715 har jag SE Xperia x8 :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

Woho, x8, det har jag med (Y) haha, vilken färg har du på skalet? ^^

2011-03-21 @ 15:02:52
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/
Postat av: Ronjjah

GAHHHH kan inte fatta att det har gått ett helt år :o :o <3

2011-03-22 @ 19:07:57
URL: http://Ronjjah.devote.se
Postat av: Emma

A: För tillfället rosa, men har så jag kan byta till mörkblå :D

Själv då? :)



R: neee inte jag heller, det är helt galet!!<3

2011-03-22 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0