En underbar dag i Örebro

Jag skulle då hjälpa Edvina och Lousie med deras projektarbete, vilket skulle göras i Örebro i samband med E.M.D.s spelning där :) (Detta gjorde dock att jag missade Danny på Tuna Park, men det gjorde absolut inget!!) Vi tog tåget någongång mitt på dan till Örebro, väl där så hittar vi till donken och äter lite innan vi tar oss till Conventum. När vi kommer till Conventum träffar jag sötaste Ronjjah där :D

vi kanske stod där 45-60min innan vi fick komma in och kolla soundchecket. Innan Danny dök upptöntade sig Erik och Matte lite, alltid lika skoj ;) När Danny kom soundcheckade dom lite till innan det var dags för Street Team-träffen. Vi skulle få egen tid med grabbarna så vi bestämde oss för att hålla oss i bakrunden (vilket inte var jättelätt med världens sötaste killar..). När alla tre killar kommit ut så stod Danny och kolla på mig med utsträckta armar, jag kunde inte låta bli så jag gick fram och krama honom. Matte och Erik kommer efter och kramar oss :) Danny påpekar ganska snabbt att han känner igen mig och Edvina från Eskilstuna :)
Vi hann även ta kort tillsammans med killarna innan det var dags för Street Teamet att gå. Vi gick tillbaka in i själva konserthallen med killarna. De tog fram stolar och de (dock inte jag, lättare att stå och fota och kunna röra sig) satte sig i en liten ring och hade det mysigt. Kan juh påstå att det var kul att sitta och lyssna oxo, shit vilka underbara killar!! :O
Vi kom även fram till att Erik spelat golf i Strängnäs ;)

När vi snackat klart med killarna, tror vi satt där 30-40 minuter tillsammans med dem, gick vi ut till de andra som stod i foajén. Vi stannade även kvar på spelningen såklart ;) vi hann dock inte se hela för vi var tvugna att ta sista tåget hem, emn vi hann se 1h iaf :D

Tänkte bjuda på lite bilder, jag är fotograf till bilderna och Edvina som lagt kommentarerna :) kommer nog även några mer "normala" bilder oxo ;)



Bjuder först på en bild på mig själv när jag sitter på tåget till Örebro, det var ganska fullt tåg ;)


Den första med duktig fotograf är det bara jag, Edvina och Danny som vet vad som ligger bakom ansiktsuttrycket ;)


Sötatste Danny och Matte :)<3


Erik :)<3


Erik (och lite Matte) :)<3


Erik (och lite Matte) :)<3


Matte hade feber, antagligen därför han var så sänkt och trött :/<3


Erik :)<3


Danny och Matte, alltid lika gulliga ;)<3


Erik :)<3


Danny :)<3 (för övrigt en bild jag älskar!!)


Danny och Erik :)<3


Erik, jag, Danny och Matte :)<3


Erik, jag, Danny och Matte :)<3


Danny :)<3 (en annan bild jag älskar!! Denna är helt oredigerad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0