Jag lever i en dröm

Den här veckan har vart helt otrolig, allt har gått som jag vill PLUS lite till :D Allt började nog i söndags, jag hade då satt upp mål för dan och jaggjorde att jag sa - vilket är helt otroligt för att vara mig! Sen flöt allting på :D

Måndag: Jag pluggade det jag sa att jag skulle göra. Blev också klar med tidningssidan i GKO:n (Grafisk kommunikation)

Tisdag: Nationella i matte del 2 kändes bra. Gjorde även det plugg som jag sa att jag skulle göra.

Onsdag: Fick först veta att jag ligger på MVG i samhällskunskap och i journalistik. Vi fick även veta hur det hade gått för oss i nationella i matten. Jag trodde inte på det som stod på provet - jag hade fått MVG :O Jag hade 48/56. Jag var väldigt chockad men samtidigt väldiiigt glad, jag som skrivit VG på alla matteprov under året trodde jag det var kört. Men tack vare att jag skrev bra på nationella så får jag MVG i slutbetyg i Matte A :D

Torsdag: Fick veta att jag ligger på MVG i både rörlig bild och fotografisk bild! :D Pluggade det jag skulle efter skolan, och fick på kvällen reda att jag fick åka till stockholm och kolla på Danny.

Fredag: Kommer ett inlägg efter detta om Gröna Lund och Danny. Men fick veta betygen i tyska och svenska, och det gick som jag trodde :) Fick också veta en sak som gjorde mig väldiiigt glad, men det kommer i nästa inlägg :D


Men nu känns det galet skönt nu, jag har lämnat in jag ska, jag har fått de betyg jag velat, jag har gjort det jag sagt att jag ska göra! Det kan fan inte kännas bättre!!
Sen är det skönt att jag har haft min sista tyska lektion EVER!! (nej, jag tycker inte om tyska, läste det ENDAST för meritpoängen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0